Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, nie jest wymagane założenie konta.
Opis krok po kroku składania zamówienia, zawarty jest na tej podstronie. http://bogatewnetrza.pl/pl/info/Jak-zamawiac/1
W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do śledzenia aktualnego statusu zamówienia.
O ile zamówienie nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji, można je anulować - najlepiej telefonicznie.
Tak, przyjmujemy również zamówienia telefoniczne pod numerem 510668012
Zamówienia telefoniczne przyjmujemy w godzinach od 9 do 18 od poniedziałku do piątku. Zamówienia internetowe składać można 24/7 :) Zamówienia składane w weekendy realizowane są priorytetowo w poniedziałek.
Oczywiście, należy w tym celu zaznaczyć tą opcję podczas składania zamówienia oraz uzupełnić dane firmy.
Tak, podczas składania zamówienia pojawi się pole, w którym należy wpisać adres dostawy. Może on być inny niż ten podany podczas rejestracji.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji, można dokonać w nim zmian. Najlepiej wtedy skontaktować się telefonicznie.
Tak, na adres mailowy podany podczas zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Jeżeli zostały wybrane płatności elektroniczne potwierdzenie płatności powinno przyjść bezzwłocznie. Jeżeli został wybrany tradycyjny przelew poinformujemy gdy dostaniemy płatność.
Przesyłkę możemy wysłać na dowolny adres na terenie Polski. Nie musi on być taki sam jak osoby składającej zamówienie.
Warto dopisać się do newslettera. Tam informujemy na bieżąco o aktualnych promocjach i rabatach.
Na każdy produkt w naszym sklepie obowiązuje 2 letnia gwarancja producenta.
W celu uzyskania indywidualnej oferty prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.
Jak najbardziej. Wiemy jak ważne jest dokładne obejrzenie produktu przed jego kupnem, dlatego jeżeli tylko potrzebujesz więcej zdjęć - skontaktuj się z nami.
Koszty dostawy podane są zawsze w koszyku. Przy zakupach powyżej 300 zł jest ona bezpłatna.
Tak, taką informację należy podać w uwagach przy składaniu zamówienia
Tak, wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy do Ciebie na nasz koszt.
Na chwilę obecną nie oferujemy tej opcji.
Aby sprawdzić czy zamówienie zostało już wysłane należy wejść w link umieszczony w mailu z potwierdzeniem zamówienia lub skontaktować się telefonicznie.
Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, najczęściej dzwoni, aby umówić się na ponowne doręczenie
Link do śledzenia przesyłki wysyłany jest w mailu z potwierdzeniem wysyłki.
Najczęściej kurier dzwoni i umawia się na konkretny dzień i godzinę. Istnieje możliwość, że zostawi awizo z adresem gdzie można odebrać przesyłkę.
Tak, wystarczy przy zamówieniu wpisać adres dostawy. Jeśli przyjęto zamówienie do realizacji należy kontaktować się telefonicznie w celu ustalenia czy przesyłka została już wysłana. Jeśli nie wtedy można zmienić adres doręczenia.
Oferujemy trzy sposoby płatności: Przelew bankowy na konto 57 1950 0001 2006 8454 9446 0002, płatność w systemie DotPay, płatność za pobraniem (przy odbiorze)
Jak najbardziej, należy wtedy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję "Przesyłka za pobraniem". Z wyjątkiem produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie. Wtedy wymagana jest wpłata zaliczki o wartości 50% zamówienia.
Na wpłatę czekamy 7 dni.
Należności za zamówiony towar należy przesyłać na numer konta: 57 1950 0001 2006 8454 9446 0002 „Bogate Wnętrza” Ilona Katana 26-600, Ostrowiecka 10/15. W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia, Imię i nazwisko. Opcjonalnie nazwę zamówionego produktu.
Jeśli nie zdążyli Państwo odebrać paczki kurier będzie się kontaktował lub zostawi awizo z adresem pod którym będzie czekała paczka.
Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, lub z jakiegoś innego powodu chcesz go zwrócić - masz na to prawo w przeciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Należy wtedy postępować zgodnie z instrukcjami na tej stronie: http://bogatewnetrza.pl/pl/info/Prawo-do-odstapienia-od-umowy/14
Towar możesz zwrócić do 14 dni roboczych.
Wszelkie należności zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.
Proces zwrotu towaru jest opisany szczegółowo na tej podstronie:
Kontaktować się można telefonicznie (510-668-012) lub mailowo (kontakt@bogatewnetrza.pl).
W dni robocze w godzinach od 9 do 18 na wszystkie maile odpowiadamy tego samego dnia.
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.